Tko je Erhard Freitag??...I zašto mnogi duhovnjaci neopravdano preziru sve materijalno?
Mnogi ezoterici pokušavaju doći do unutrašnje sreće odricanjem od materijalnih ciljeva. Za mene evolucija prema produhovljenju vodi kroz materiju.
U suglasju je sa mojim pogledom na svijet, da u težnji za samoostvarenjem ne dođe do izostavljanja materijalnoga.
Većina ezoterika odbacuje materijalno, jer ne žele napustiti polaritet u mišljenju. Za njih se svijet sastoji od: onog gore i onog dolje, dobra i zla, unutrašnjeg i vanjskog, krivog i ispravnog.
Većina ezoterika imaju uvijek uza se zlatnu vagu, kojom mjere djela drugih, i time ih konačno sude. Nastojte nikad ne suditi. Gdje nema suca, nema jada.
Od svog sam učitelja dr. Murphyja naučio, kao prvu lekciju, da ne pravim razliku između dobra i zla, ispravnog i krivog. Postoji samo jedna bit - i ja sam jedno sa sa svim time.
Sve što u životu možete ili hoćete postići izraz je Božje kompetencije i stvaralaštva, a postaje "dobro i zlo" samo na temelju vaše eventualne prosudbe! Vi sami mjera ste svih stvari.
U čitavu svemiru ne postoji nijedan princip nepravde, patnje, laži, nevolje, siromaštva, i sve što je na ovome svijetu žaljenja vrijedno samo je rezultat nepoznavanja i otklona duhovnih zakona.
Imati odvojeno mišljenje svakako je u funkciji evolucije i izaziva istinu da se objavi! Da bih u svom srcu našao Boga, bio sam jedan od milijuna koji su se izdvojili iz crkve.
Danas kažem po urođenom pravu koje imam kao čovjek - Boga sam spoznao usred samoga sebe.
Otkrijte svoju pravu narav, ona je božanskog porijekla. Ona vas vodi putem vječnih principa mira, sreće, ljubavi i sklada, do vašeg samoostvarenja.
(Erhard F. Freitag: Pomoć iz nesvjesnog)
Erhard F. Freitag jedan je od najpoznatijih psihoterapeuta hipnoterapijom u Njemačkoj. Njegov model jedinstven je u Europi. Njegova praksa temelji na tzv. pozitivnome mišljenju Josepha Murphyja, jer je bio Murphyjev osobni učenik.
23.03.2006. u 21:44 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
ipak bik...........(!)
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 23.03.2006. u 21:46 | opcije
istina, sve je istina :)
Autor: angelflightdown | 23.03.2006. u 21:52 | opcije
O, Viteže! "materija je samo energija, koja je zgusnuta do točke vidljivosti" - ovo je rekao Einstein ili neki njegov učenik...:))
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 21:54 | opcije
lijepo je znati da tako misliš, anđele!:)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:00 | opcije
kamala, hvala za ispravak naslova knjige, evo, imam je pri ruci, ali sam zabunom napisala podsvjesno umjesto nesvjesno... a Freitag je zbilja zanimljiv...:)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:01 | opcije
Ne zanemari vrijeme JANAKI, ako nema vremena nema ni energije, tj ako nema energije nema ni vremena, ali to nije sve. Kad znamo energetske vrijednosti znamo i vremensku energiju...(!) Živjela energija !.......čaaaaak........
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 23.03.2006. u 22:02 | opcije
kamala, veseli me da se slažemo u stavovima.... siromaštvo je isto otklon duhovnih zakona. osim za onoga tko je tako duhovan, da mu je svejedno hoće li danas biti siromašan, a sutra bogat, i obratno...:)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:07 | opcije
Universum je rješenje, pa makar se i radio prijemnik tako zvao---------
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 23.03.2006. u 22:09 | opcije
jedan od najpoznatijih psihoterapeuta,ali tebi nije uspio pomoći
Autor: gnjusoba | 23.03.2006. u 22:14 | opcije
O, Viteže, slažem se, živjela energija!!! Al' nek je zgusnuta do točke vremena i prostora... i nešto materijaliziranog keša...:))
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:20 | opcije
kamala, Prentice Mulford je prekrasna...!!! Ali, ona je žensko koliko ja znam...a Moć duha...divna knjiga...:) A jel' znaš da imaš na Netu puno toga od njenih pisanih materijala, samo uglavnom na engleskom...:)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:23 | opcije
Ima li poante uopće ?
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 23.03.2006. u 22:25 | opcije
gnjusobice, ti dokazuješ da postoji zakon projekcije u psihologiji...:) sve što vidimo kod drugih je kao ogledalo, jer postoji u nama samima...:) možda tebi treba pomoć psihijatra?? ja bih rado sastala Freitaga, i rado bih kod njega imala osobni tretman...i vjerujem da bi to bilo korisno...ne samo meni, nego gotovo svakome...:))
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:27 | opcije
O, viteže! poanta je da budemo spontani, jednostavni, hrabri,mudri, sretni, skladni, spokojni, ponizni kad je u pitanju naš duhovni ego, i da pobijedimo tog unutrašnjeg sabotera koji nas tjera na lažnu duhovnost...:) poanta je da smo rođeni za pobjedu nad svim nevoljama...:) "OTKRIJTE SVOJU PRAVU NARAV! ONA JE BOŽANSKA..." kaže Freitag...i to je najvažnija poanta...:)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:33 | opcije
kamalice...za tebe jedan mali kirtan... jay om jay ram, jay jay sai ram, jay jay sai ram, jay jay sai om....:)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 22:45 | opcije
...jel'da nije potrebno da pišem što ja o tome mislim...dobra večer...
Autor: sagittariusclassic | 23.03.2006. u 22:53 | opcije
good evening! ne znam...ako imaš što za reći na ovu temu napiši, ako ne...nastavi o ličkom slangu...:))
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 23:17 | opcije
...ponekom simpatična razbibriga, ali nema blage veze sa onim što uobičajno nazivamo " real life"....pa tamo sam ostavio komentar...
Autor: sagittariusclassic | 23.03.2006. u 23:29 | opcije
ljepo i istinito...do boli:))ljudi su bogovi ali kako žive ispada da je bog mrtav:))zašto je tome tako...mislim da su razlog religije koje stoljećima ljude drže u spavanju da bi mogle manipulirati...ali sve više se ljudi budi i rešava se strahova i krivnji...bit će nešto od toga...vjerujem:)))
Autor: 61616 | 23.03.2006. u 23:33 | opcije
sagi, sori, ne kopčam tvoju poruku...a na prijašnjem logu ti mogu odgovoriti ako želiš...)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 23:44 | opcije
...hoću reći da sve gore navedeno držim besmislicama, sorry...
Autor: sagittariusclassic | 23.03.2006. u 23:47 | opcije
a zbog čega? budi ljubazan, pa objasni...:)
Autor: JANAKI | 23.03.2006. u 23:57 | opcije
61616...zaista istinito...do boli:) "ljudi su bogovi ali kako žive ispada da je bog mrtav:))"
Još u Bibliji reče Isus apostolima: - Čega se bojite, malovjerni? Ta, bogovi ste" - Sve više se ljudi budi, točno... i mene oduševljava da je tako...:))
Autor: JANAKI | 24.03.2006. u 0:22 | opcije
...Objašnjavanje cijelog teksta bi trajalo predugo, zbog toga ću pokušati objasniti svoj stav na prvoj točki...
..."Mnogi ezoterici pokušavaju doći do unutrašnje sreće odricanjem od materijalnih ciljeva. Za mene evolucija prema produhovljenju vodi kroz materiju"...
....Da, neki ezoterici mahnito "rade na sebi" cijeli život. Poneki navodno dođu do cilja koji su si zacrtali, poneki ne. Zajedničko svim tim likovima je sebičnost. Sebičnost jer trate život samo na sebe, jer ne pomažu nikom bližem a kamoli ljudskoj zajednici u cjelini. Najbliže ne spominjem, ako ih i kojim čudom ima osuđeni su na "prizemni" život osiguravanja gole egzistencije a vjerojatno i egzistencije ezoterika koji je u svojoj uzvišenosti najobičniji trut...Što se druge rečenice tiče, moglo bi je se protumačiti i kao parodiju na sadašnje ponašanje crkve, razmisli, a ako čemo o unutarnjoj sreći, onda se valjda slazemo da da je ona kompleksna, npr. poželiš kupiti vjenčanicu jer ti se beskrajno sviđa ali je besmislena bez osobe i osjećaja koji uz nju pašu. Isto tako valjda se možemo složiti da je unutarnja sreća podložna stalnim promjenama i da ono što nas čini sretnima danas nije to što će nas činiti sretnima sutra. Sutra bi me možda učinilo beskrajno sretnim kada bih se ludo zatelebao u neku ženu i blebetao gluposti u nekakvom sobičku što baš i ne bi trebalo imati neke veze sa materijalnim. Naravno da idem iz krajnosti u krajnost ali se sve nalazi između tih krajnosti i sadrži manje ili više ključne elemente tih krajnosti..
Autor: sagittariusclassic | 24.03.2006. u 0:32 | opcije
moj log je samo kratki ulomak iz jedne studiozne i praktične knjige...:)) ima još puno materijala u njoj vrijednog pažnje... u svemu što si napisao, dotični Freitag bi se složio s tobom...:))
Autor: JANAKI | 24.03.2006. u 0:37 | opcije
...ne zanima me mišljenje dotičnog, ali me jaaaako zanima tvije mišljenje...
Autor: sagittariusclassic | 24.03.2006. u 0:41 | opcije
"Bog je dopustio sve" - kaže Freitag. Nadalje govori: "Zašto bi se morali odreći lijepih i dobrih materijalnih stvari, koje želimo? Samo zato jer je bezuspješnim teoretičarima grožđe previsoko ili prekiselo, pa se moraju ljutiti?"
Autor: JANAKI | 24.03.2006. u 0:43 | opcije
sagi sve je to istina što si rekao... poznaju se ljudi po djelima a ne pameztnim rječima:)))
Autor: 61616 | 24.03.2006. u 0:43 | opcije
odreći se materije...najveća glupost...značilo bi da se treba odreći i tjela...duh i materija idu u paketu:)))
Autor: 61616 | 24.03.2006. u 0:45 | opcije
Mislim slično kao Freitag. U duhovnosti treba biti praktičan, a ne zasanjan ili zanesen. Ttreba uskladiti razum i intuiciju. Inače, objekt sreće može se mijenjati iz dana u dan, ali subjekt sreće bi morao kao konstanta postojati u nama...neovisno o vanjskim događanjima...:)
Autor: JANAKI | 24.03.2006. u 0:49 | opcije
...citat nije tvoje mišljenje...)))))
Autor: sagittariusclassic | 24.03.2006. u 0:51 | opcije
...hoćeš reći da bi autosugestijom trebali stalno tupiti da moramo biti sretni i onda mahnito tražiti nešto što bi nas usrećilo? možemo li mi to? možemo li mi funkcionirati na taj način? Ne bi li možda na taj način ponekad lagali sami sebi? pa nije neprirodno biti malo nesretan, tu i tam, i to pridonosi našem mentalnom zdravlju...
Autor: sagittariusclassic | 24.03.2006. u 0:58 | opcije
ZA SREĆU JE POTRBNO ZNANJE VLASTITO...ISKUSTVENO A NE TEORETSKO... LJUBAV...i do toga se dolazi isključivo samospoznajom:)))
Autor: 61616 | 24.03.2006. u 1:11 | opcije
...eeee 6161, prava ljubav se ne nalazi samospoznajom, ona te zgađa kad ti najmanje treba i kad ju najmanje ili uopće ne tražiš, udara u prepone i na podu si dok si rekel keks...
Autor: sagittariusclassic | 24.03.2006. u 1:16 | opcije
...drago društvo, večeras mi je bilo super, idem probat zaspat ( već sam 5 dana na ketonalima i nisam baš svoj ) zelim vam lahku i " svadljivu" noć...
Autor: sagittariusclassic | 24.03.2006. u 1:26 | opcije
ozdravi što prije:))zgađa te zaljubljenost:)))
Autor: 61616 | 24.03.2006. u 1:30 | opcije
sagi, ovi citati izražavaju moje mišljenje i donekle moje iskustvo...:)
Autor: JANAKI | 24.03.2006. u 1:47 | opcije
'noćko sagi...sweet dreams..:)
Autor: JANAKI | 24.03.2006. u 1:48 | opcije
61616 imaš pravo...iskustvo je bitnije, nego milijun izgovorenih riječi...:)) ali onaj tko nema takvo iskustvo, neće niti komentirati moj log, jer ga neće razumjeti...:) ja uobičajeno citiram samo ono u čemu sam se i iskustveno pronašla...:)) a čini mi se da i ti tako razmišljaš i djeluješ?:)
Autor: JANAKI | 24.03.2006. u 1:54 | opcije
da...bez iskustva ništa...ostalo su putokazi...kad čovjek govori iz iskustva to ima snagu i određeni utjecaj na druge osobe...teoretičari brzo pucaju jer nema podloge...i nasilni su sa svojim istinama...nemaju ljubavi i strpljenja...
Autor: 61616 | 24.03.2006. u 2:05 | opcije