ŠTO JE ISTINSKA LJUBAV ...??

Što je ljubav prava... i gdje ona spava...? Tko je doživio istinsku ljubav? I kako ona izgleda...? Kako joj srce otvoriti, da nam priđe bliže??  
Koje su osobine ljubavi svojstvene ? Kemija fizičke privlačnosti? Struja nježnosti koja ide od srca k srcu? Intelektualno razumijevanje? Duševno suglasje i sklad? Sve ovo zajedno? Da li je uopće moguće sve nabrojano posjedovati???
Po čemu je zaljubljenost drugačija od ljubavi??
Može li se voljeti više osoba istovremeno?

26.04.2006. u 1:50   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

oj Janaki , ja još ne pajkim :DDDD

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 1:52   |   opcije


Moja se ljubav uspavala,noćas ,Jani :)

Autor: neidentifikovana   |   26.04.2006. u 1:53   |   opcije


..prava ljubav je u svima nama..prava ljubav nikoga ne posjeduje..prava ljubav živi svoj život..u pravoj ljubavi ne oduzimamo slobodu..:)

Autor: erika45   |   26.04.2006. u 1:55   |   opcije


ahoj, T-F... ti ne ajkiš-pajkiš...:) a kako ljubav tvoja...??

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 1:55   |   opcije


neidenti, zašto se uspavala..??

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 1:56   |   opcije


erika, kako si doživjela svoju istinsku ljubav?? ako si je pronašla?

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 1:57   |   opcije


Ma,bukvalno :)

Autor: neidentifikovana   |   26.04.2006. u 1:58   |   opcije


istinska ljubav???to je kao da o bogu ideš razgovarati...ona je duboko u tišini ,sjedi i umire od smjeha promatrajući nas kako je tražimo na krivom mjestu:))

Autor: 61616   |   26.04.2006. u 1:58   |   opcije


ljubaf moja je super djelim je sa svimaaa ! I još mi samo treba ženaaaaa koja će me kao takvog i ja kao nju takovuu :DDDD

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 1:59   |   opcije


svaka ljubav je istinska, ljubav ne mulja.

Autor: lupetajmisli   |   26.04.2006. u 2:10   |   opcije


Dok traje..A onda..IDEMO DALJE!!!:)

Autor: neidentifikovana   |   26.04.2006. u 2:11   |   opcije


61616, gdje je trebamo tražiti?:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 2:23   |   opcije


T-F, e baš u tome je catch...mi možemo dijeliti ljubav sa svima, ali nam nedostaje ona jedna, prava, posebna osoba...koja će biti sa nama u dobru i zlu...u radosti i nevolji...kako je pronaći??

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 2:26   |   opcije


Ja se iskreno nadam da ću je sresti još u ovom životu , jer ako ne , bolje biti sam . a do onda živjeti život i uživati svaki njegov oblik :DDDD

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 2:34   |   opcije


mislim da nam je broj dal dobar savet, s obzirom da ljubav ima naviku cerekat se "duboko u tišini" ne bi je trebalo bit problem čut, onda ju nađem dok si reko keks, a onda je najebala! :)

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 2:37   |   opcije


KEKS!!!!!

Autor: neidentifikovana   |   26.04.2006. u 2:38   |   opcije


kako sam to samo sročio :) he he . "njegov oblik " čitaj kao , mama tata kravata brat baka pas mačka drvo cvijet mali mrav itd(r)...

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 2:40   |   opcije


I mravica?:)

Autor: neidentifikovana   |   26.04.2006. u 2:41   |   opcije


A da, sad vidim još nedoumica... ja nemrem voljet više osoba istovremeno, nisam u formi, preveč sam pred kompom...

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 2:44   |   opcije


tak je Pike , vidi se ko je sposoban i snalažljiv . Aj sad tišina da čujemo di se smije

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 2:45   |   opcije


lupetajmisli, ako je svaka ljubav prava, zašto jednom prestaje???? i zašto napuštamo partnere, i ponovno se zaljubljujemo, u nekog drugog????

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 2:46   |   opcije


ljudi više nisu maštoviti . A ja već vidim scenarij filma Pinnokio 2.
iz kompa napravit kompicu pa zvučnike ko ruke dve tastature ko noge i kad bi drveče hodalo komp oživi i pretvori se u pricezu ili? :D

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 2:48   |   opcije


različiti oblici ljubavi zbunjuju... fizička, platonska i romantična, intelektualna...duševna...koja je istinska i trajna?? što ona mora sadržavati??

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 2:51   |   opcije


pike, duboko u tišini se ljubav pronalazi, da...ali koliko će trajati??

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 2:56   |   opcije


meni nema lijepše nego , ovako slobodan i sam , čekati , kada će se pojaviti ona , onako lijepa onako posebna , onako moja :)

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:00   |   opcije


ljubav do kraja trajati će. Thus spoke Yoda :) Navodno je rekal posle i "Ne miješaš ljudsku ljubav i boga, voli život, ne gazi po travnjaku i peri ruke prije ručka" :)

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:06   |   opcije


mrmlj. idem si ukrpičit kosu. (za neupućene, narolat pramen po pramen na krpice). idealno za ubit vrijeme kad nemreš spavat i kad si zbunjen i kad si žensko i kad se smiješ u tišini. :)

Autor: Crazylola   |   26.04.2006. u 3:07   |   opcije


T-F, to svi čekamo, onog pravog ili pravu...onda se netko pojavi, pa se ludo zaljubimo, pa se razočaramo...pa ispočetka...:) pa opet čekamo, čekamo, čekamo...kada će ta prava ljubav konačno doći... što je to naopako s nama?????

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:08   |   opcije


zašto si zbunjena crazy, i čemu se to smješkaš u tišini...??:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:10   |   opcije


ja si idem stavit mrežicu na brkove... :

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:11   |   opcije


nemrem nać onu plahtu sa rupom u sredini da je razderem na krpice, a sigurna sam da je bila na fotelji. misterij.

Autor: Crazylola   |   26.04.2006. u 3:12   |   opcije


Lola sam je Ti ukoprči :D to bu onda trajna (ljubav) bar na glavi ak nigdje drugdje :) . JANAKI ja ne kanim prestat vjerovat u to da će mi se pojavit pred okama i reć ; slušaj smrade .....;D

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:13   |   opcije


mreže su mrak za lovit srdele. nisam lovila mrežom, al jednom sam ulovila galeba.

Autor: Crazylola   |   26.04.2006. u 3:14   |   opcije


ha ha Pike ( stvarno je čovjek duhovit)nego jel mrežicu protiv komaraca ili?

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:15   |   opcije


lola kaj si opala iz aviona s mrežom ? zato galeb ili?

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:16   |   opcije


mreža nije moj prvi izbor, al kad sam zadnji put sređival brkove podvodnom puškom ozbiljno sam se ozledil, a prelukavi su za vršu... i tak...

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:17   |   opcije


pike, a kaj će ti brkovi zapravo??:) jel to sinonim muškosti??:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:21   |   opcije


je. vlovila sam ga u zraku. mislila sam da je kokoš.

Autor: Crazylola   |   26.04.2006. u 3:24   |   opcije


ne, služe za odlaganje mreže... viš, dobro pitanje, di vi bez brkova držite mreže dok niste na moru? :€)

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:24   |   opcije


crazylola... ja sam baš razderala jednu plahtu, malo preveć sam se vrtila po krevetu, kaj mi je i inače običaj, jedno pet yoga poza moram zauzet prije nego zaspem...pa ti plahtu dam, ak' ' oćeš...:))

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:24   |   opcije


šteta kaj si ga prokockala, mogla si patentirat galebinju kocku za juhu i odrat Knorr Gmbh za pun klinac love i plahtu s rupom...

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:27   |   opcije


ja sam našo sad jednu rupu, ak imaš plahtu mogu ti je posudit da složiš to kaj ti treba...

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:28   |   opcije


T-F...slušaj, ti smrade...!!!!! ah, baš sam htjela nešto zgodno ti izreć...kad vidim u profilu, da si tol'k mlađi od mene...he'bi ga...ne usudim se...:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:29   |   opcije


a daj pajk malo ozbiljnosti. raste mi umnjak i boli me u desnom gornjem kutu usne šupljine kad se smijem...

Autor: Crazylola   |   26.04.2006. u 3:31   |   opcije


meni je izraso davno, ali skroz mali.

a što se zubi tiče, umnjak mi je isto mali izraso s 20 let al samo na levoj strani i otad sam malouman, a malo ne.

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:33   |   opcije


samo daj Janakiiii pucaaaj :D

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:33   |   opcije


Lola , da Ti nisi ulovila onog /galeba/ kaj dok je vrhunac turističke sezone tetura po plažama i upucava se ženama ?

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:36   |   opcije


bokteneće, kolko problema s tim brkovima, o, pike, zakaj ih ne obriješ? ili i ti besprijekorno vjeruješ u onu tezu: što je muškarac bez brkova??:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:36   |   opcije


mrmlj. sad sam se pukla u rub stol jer mi je bilo smiješno dok sam išla na wc.

Autor: Crazylola   |   26.04.2006. u 3:38   |   opcije


lola,čist fajn te kopčam.... meni su 4 umnjaka izrasla u roku od 10 dana...bolilo je k'o sam vrag, a niš umnija postala nisam...!!! damn!!

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:40   |   opcije


besprijekorno vjerujem samo zato kaj novozavjetna vjera isključuje prijekor bližnjega svoga a ti bližnji papci mi smetaju da korim one tam kaj dalje stoje, zbir čega rezultira mojom krotkošću pred licem boga, pa zato samo stojim tak krotak a pod nosom mi rastu dlake.

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:44   |   opcije


neki da ,bio sumit feministica EU u Londonu. I pobunile se žene da im njihovi muškarci ništa ne pomažu u kućanskim poslovima. Te na kraju odlučile uvjetovat im ,da niš od sexa ak se ne udostoje pomoć. I nađu se iste za mjesec dana da vele kak je prošlo. Veli prvo jedna žena ; prvi dan ništa nisam primjetila , drugi dan isto ništa nisam vidla a treći dan muž je posaugao cijeli stan. Veli druga ; ja isto 1.dan ništa nisam vidla 2.dan ništa nisam vidla a 3. dan je oprao cijelu kupaonu. I dođe Fata i veli ; ja 1. dan ništa nisam vidla , 2.dan ništa nisam vidla , 3. dan isto niš nisam vidla a 4. dan mi se malo desno oko otvorilo

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:45   |   opcije


T-F...ovaj...kako da se izrazim...nisam si na čistom...ja bih pravu ljubav i pravog jednog...da ga u srcu nosim, da ga mazim, pazim i da mu ugađam...pa da ga učinim sretnim...daaaa, i nemoj si sad slučajno zamišljat da o tebi fantaziram, smrade jedan....!!!:DD

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:45   |   opcije


mislim da svako normalan to želi ( ne mene naravno:))))) I ja se nadam tome Janaki da ću jednog dana pazit i mazit i ženu svoju jednako kao i dao bog djecu svoju :)

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:48   |   opcije


ujebemu, baš me ovo raznježilo sad, idem se mazit s mojim brkovima...

Autor: pike_TS   |   26.04.2006. u 3:49   |   opcije


T-F, ovo je telepatija...upravo si mi ukrao...!!! vic koji sam htela ispričat...!!! pa to ni moguće, nemrem vjerovat, ti, smrade jedan....!!:) sad možda jedan drugi ispričam....ak' me ne preduhitriš...:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:49   |   opcije


noćnoć. idem radit friz.

Autor: Crazylola   |   26.04.2006. u 3:51   |   opcije


lola noć ! i javi kad ćeš dole radit friz ... . ( mislim dole na moru , da navratim) :D

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 3:52   |   opcije


'noćko, lola....i nek' ispadne friz k'o za Vogue i za Pariz...:)) a, šteta što ideš, mogla si još malo ostat...

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:55   |   opcije


lola, inače, savjet za dobar friz, namoči kosu sa malo piva...djeluje kao učvršćivać, gel i balzam...i friz je posle super...:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:56   |   opcije


pike, kaj te tak raznježilo??:)

Autor: JANAKI   |   26.04.2006. u 3:57   |   opcije


odoh u krpe noć svima :*

Autor: T--F   |   26.04.2006. u 4:02   |   opcije


mislim da idemo od jednog partnera do drugog upravo zato jer se ljubav ne može zarobiti...ljubav u nama nas vodi tamo gdje nas čeka iduća lekcija...neki ljudi tako idu simo-tamo cijeli život, dok neki ostaju uz jednu osobu cijeli život. a to da se partnera naziva "prava ljubav"...hmmm...možda su to malo preteške riječi za običnog čovjeka kao što smo mi sami. pitam se: mogu li ja sebe samo nazvati "pravom ljubavlju"? zasigurno ne. pretpostavljam da ti ustvari želiš trajno partnerstvo...a kako se do toga dolazi...mislim da prvo trebaš biti spreman, onda ti se pojavi neka osoba, i onda odlučiš dal ćeš s njom nešto ozbiljno ili ne. ako ne, ideš dalje...pretpostavljam da je to tako:)))

Autor: starchild   |   26.04.2006. u 8:44   |   opcije


a od osobina koje si nabrojala, vjerojatno sve zajedno. moguće je imati sve, naravno, ali ne 100% (u smislu da ti je netko FUL jebozovan, da se FUL kužite, itd.) zaljubljenost je temeljena više na strasti i burna je. i brzo prođe. neki kažu da se može voljeti više ljudi istovremeno, ali ja to ne bi mogla. mislim da je to za ljude koji su duhovno jako napredni i cijepljeni protiv ljubomore.

Autor: starchild   |   26.04.2006. u 8:46   |   opcije


kako sam to lijepo rekla: ljubav u nama vodi nas tamo gdje trebamo ići...vidiš, nisam do sada to uopće osvijestila. najvažnije je slušati taj glasić ljubavi u nama, ljubav prema sebi...a onda će nam-ako zračimo ljubavlju-u život neprestano dolaziti osobe koje će nam tu ljubav uzvraćati...moćžda svaka od tih osoba neće ostati vječno, ali će nas ostaviti svoje darove...na kraju, uvijek ostajemo sami.

Autor: starchild   |   26.04.2006. u 8:50   |   opcije


ljubav...ljubav...ljubav...ljubav...i samo ljubav...koja ne posjeduje je ljubav...ljubav koja se ne pita dali je prava je ljubav...zaljubljenost je u prolazu i kada ode imamo divno iskustvo...ali ga ne zadržavamo jer već želimo drugo iskustvo...postajemo ovisni o nekome drugom koji bi nam trebao dati to iskustvo..i teško izlazimo iz začaranog kruga...ALI kada jednom osvjestimo tu ljubav u sebi i kada shvatimo da smo mi ta ljubav sve postaje drukčije...ne tražimo ...ne pitamo se i ne analiziramo...nego živimo ispunjeni...i volimo sve oko sebe i ne očekujemo zauzvrat od nikoga ništa...eto ti janaki:)) i sad buš ti pitala kaj znači da moramo biti sami...ne... ne znači:))

Autor: 61616   |   26.04.2006. u 13:25   |   opcije


i da ..da ne zaboravim stalno sex poistovjećujete sa ljubavlju...sex bez ljubavi je kao i sport...a sa ljubavlju je kruna ljubavi...

Autor: 61616   |   26.04.2006. u 13:28   |   opcije


...ja imam veeeeeeliko srce i u njemu ima mjesta za puuuuno žena:-))))) ... šalim se, samo jedna po jedna je moja misao...pak te nema u razumno vrijeme...)

Autor: sagittariusclassic   |   27.04.2006. u 1:29   |   opcije


starchild, ovo si krasno izrekla - "ljubav u nama nas vodi tamo gdje nas čeka iduća lekcija...":)

Autor: JANAKI   |   27.04.2006. u 20:59   |   opcije


star, zašto bi bilo teško voljeti više osoba stodobno?? meni je ljubomora uvijek bila prokleto nejasan pojam...!!!!!:) imam bar desetak muških frendova, koji su potencijalni udvarači i partneri jer se super kužimo...ali, ni oni nisu ljubomorni, kažu da je to neprirodno stanje svijesti....

Autor: JANAKI   |   27.04.2006. u 21:05   |   opcije


61616, katkad mislim da mi je sudbina ostati sama...:(( od smrti mog muža ja sam svojim mislima privlačila muškarce podobne za prijateljstvo, druženje, sport, ili pomalo romantične ljubavno-platonske veze...:)

Autor: JANAKI   |   27.04.2006. u 21:12   |   opcije


to nisu bili mlakonje i naivci, naprotiv bili su muškarci sa velikom, izrazitom i uočljivom karizmom...!!:)

nisu me forsirali ni na što, čekali su da moje boli zacijele...tješili me i pridržavali u nevolji...

a da sam ih slučajno više ohrabrila, dala im zeleno svjetlo, sigurno znam, da bi se neki odmah izjasnili za trajnu vezu...

uostalom, tople, prijateljsko romantične odnose imamo i danas, ali ja tada nisam više od toga smogla, previše vezana sam bila za pokojnog muža...

Autor: JANAKI   |   27.04.2006. u 21:21   |   opcije


sagi, znaš kako ide poslovica: moje srce je velikoooo!!!! Ima tri dijela. U prvom dijelu mog srca sam ja, u drugom dijelu sam ja, a pogodi tko je u trećem dijelu???? OPET JA!!!!:DDD srećom, ja malo drukčije razmišljam...:)

Autor: JANAKI   |   27.04.2006. u 21:34   |   opcije


...beware, I'm back..:-))))

Autor: sagittariusclassic   |   27.04.2006. u 22:46   |   opcije


....kud si nestala??? di je blog????

Autor: sagittariusclassic   |   28.04.2006. u 0:28   |   opcije


...Jan?

Autor: sagittariusclassic   |   28.04.2006. u 8:06   |   opcije


JAN...svako se od naz kroz samospznaju zapita dali će ostati sam...to je ljudski...onda imaš fazu ispunjenosti kad bi to htjela s nekim podjeliti..a nemaš s kim:)) i to je normalno...normalno je da imaš udvarače i prijatelje kojima si draga i koji ti pomognu...isto kako je i normalno da se nisi upustila u vezu jer za nju nisi spremna...jer nisi sa sobom raščistila neke stvari...i možeš voliti više osoba istovremeno...do jedne granice...ljubomora otkriva nesigurnost...a posesivnost je nešto drugo...bitno je da znaš kaj nećeš...a jednom buš otkrila kaj hoćeš:))

Autor: 61616   |   28.04.2006. u 16:04   |   opcije


...i kaj je to veza...odvratno zvuči...kao robija:))imam"vezu"...moj"partner" moja"ljubav"...i onda dođe buđenje i shvatimo da ništa nije naše:))kada bi ljudi znali uživati u trenutku...znali bi taj trenutak i zadržati bez puno pitanja i razmišljanja a kaj bum sutra i dalje ovako sretan ili jer me on voli ili se samo šali:))...e pa on onda ode...jebeš budućnost kad ne živiš sadašnjost....

Autor: 61616   |   28.04.2006. u 16:10   |   opcije


...dobra večer Jan...)

Autor: sagittariusclassic   |   29.04.2006. u 23:31   |   opcije


I am back now...:) sagi, dobar ti dan...:)

Autor: JANAKI   |   30.04.2006. u 16:44   |   opcije


61616, o , hvala Bogu...!!! da netko konačno kopča da je normalno imati i udvarače i frendove, a da to nisu nužno neke seksualne veze, niti su ti ljudi time opterećeni...:) zahvaljujem na očito malo dubljem razumijevanju teme...:)

Autor: JANAKI   |   30.04.2006. u 16:49   |   opcije


61616, i meni izrazi kao što su - veza, partner, imam vezu itd. ...zvuče odbojno i prazno... inače posesivnosti i ljubomore se grozim...to mi je nepodnošljivo...

Autor: JANAKI   |   30.04.2006. u 16:52   |   opcije


Istinska ljubav je ljubav koja ne traži ništa za sebe ...

Autor: Lestat777   |   30.04.2006. u 18:07   |   opcije


zakaj vam izrazi veza i partner zvuče grozno? a kak bi se to trebalo nazivati? meni zvuče neutralno...ovisi tko ih izgovara i kojim tonom:)) jan, mislila sam da ja osobno ne bih mogla biti u intenzivnom bliskom odnosu s više osoba odjednom, čisto zato jer dan ne traje dovoljno dugo da se svima posvetiš kolko bi htio (to sam mislila pod tim da ne bi mogla volit više ljudi odjednom).

Autor: starchild   |   30.04.2006. u 18:50   |   opcije


mene "veza" asocira na povezanost, u nekom pozitivnom smislu.

Autor: starchild   |   30.04.2006. u 18:52   |   opcije


Lestat, imaš pravo, ali teško je to postići...osim, ako shvatiš, da ti baš ništa drugo ne preostaje...jer si prezasićen svime, što je manje od toga...:)

Autor: JANAKI   |   30.04.2006. u 22:55   |   opcije


star, riječi nisu tako važne, već značenje koje stoji iza njih...a ono može biti za svakog čovjeka drukčije...!!!:) riječi su šifre, za svakog pojedinca imaju drugo značenje...:) nekoga riječ "veza" smeta, a nekoga smiruje...:) i to je normalno...:)

Autor: JANAKI   |   30.04.2006. u 22:59   |   opcije


star, mene prijateljstva sa više muškaraca obogaćuju...i... naravno...ne odvijaju se sva u jednom danu...mada je i takvog druženja ponekad bilo...tim više, što se većina njih poznaje međusobno...:) a ja sam ih upoznala, i zanimljivo, sviđaju se jedni drugima...kao bića, naravno...:))

Autor: JANAKI   |   30.04.2006. u 23:02   |   opcije


i ljubomora i posesivnost dolaze od nesigurnosti...uživam u ljudima i ne volim to nazivati vezom jer veza sputava...a u isto vreme svi smo povezani i iskrica je veza ali ne sputava...zvjezdanabeba...nemoj stvari shvaćati doslovno:)

Autor: 61616   |   02.05.2006. u 16:26   |   opcije


JAN...prijateljstva ili poznanstva? imam puno poznanika i ugodnih i ne ugodnih ali teško za nekog mogu reći da mi je prijatelj...nekada se pitam dali sam i sam sebi prijatelj:))uvijek nađeš teške teme...probaj se malo opustiti:))

Autor: 61616   |   02.05.2006. u 16:30   |   opcije


61616, iskrica ne sputava, jer je to virtuala, možeš sudjelovati, izlogirati se, otići kad hoćeš ili se vratiti...neki će ti se ljudi razveseliti, a neki će zaboraviti da si uopće i postojao...:)

Autor: JANAKI   |   05.05.2006. u 17:34   |   opcije


61616, ja sam govorila o prijateljstvima..pravih je jako malo..:) poznanika imam dosta, ali mi to zapravo ništa ne znači...poznaš nekog iz škole, sa bivšeg posla, iz susjedstva, sastajanja u prolazu...sve skup' je...a, skoro niškoristi...opet, jer smo socijalna bića, normalno je da imamo i poznanike...ali, ja cijenim duboka iskrena prijateljstva...:)

Autor: JANAKI   |   05.05.2006. u 17:39   |   opcije


zašto misliš da imam teške teme?? tzv. teške teme često tjeraju čovjeka na razmišljanje, pa tako dolazi i do novih i važnih uvida...:) inače, kaj... pa na mom logu svako malo iskrsne neka moja interna zezalica...nisam tako "teška", dakle...:))

Autor: JANAKI   |   05.05.2006. u 17:42   |   opcije


uživaj:))...šala što se tema tiče:))

Autor: 61616   |   05.05.2006. u 19:06   |   opcije


thx...:) a tvoje teme? ponešto su pomaknute...:) mislim, neobične..:)

Autor: JANAKI   |   06.05.2006. u 1:15   |   opcije


cijeli sam pomaknut...

Autor: 61616   |   06.05.2006. u 1:42   |   opcije


maaa, meni se čini da smo svi pomalo ovdje pomaknuti...:)) sad...ovisi...kamo..?? u lucidnost, ludost, maniju, obijest, zloću, ishitrenu dobrotu...itd. ili u centar duhovnog iskustva na ovoj Zemljici?:))

Autor: JANAKI   |   06.05.2006. u 1:55   |   opcije


sve sam samo ne normalan...što se danas naziva normalnim:)

Autor: 61616   |   06.05.2006. u 2:58   |   opcije


jedan moderniji sociolog reče da svatko tko je konformist, danas, tj. tko se uklapa u nenormalno društvo današnjice, je i sam u biti nenormalan...:) non-konformisti pak, ili pomaknuti...od strane društva se smatraju nenormalnim...:) sudeć' po tom, zapravo nitko nije normalan...!!:)) a zapravo, zakaj bi morali i bit?? to bi bilo tak' dooosaaadnooo...:D

Autor: JANAKI   |   06.05.2006. u 3:24   |   opcije


joj, uvijek se hvatam za riječi!:-/ najbolje je biti čim manje normalan, a čim više lud...božesačuvaj ak ti neko "normalan" veli da si normalan...uh...:D

Autor: starchild   |   06.05.2006. u 12:56   |   opcije


živjeli normalni luđaci:)

Autor: 61616   |   07.05.2006. u 11:41   |   opcije


starbejb, tko još uopće može definirati što je normalno...??:)) postoje luđaci i geniji, i luđaci, koji su u biti geniji, otkačeni, lucidni, originalni, sve sorte osobnosti...:)samo se jednog grozim... malograđanskog konformizma...

Autor: JANAKI   |   07.05.2006. u 17:27   |   opcije


61616, koji dobar izraz...stvarno...:)) jesmo li mi ovdje normalni luđaci...?:) a tko su nenormalni luđaci...?:))

Autor: JANAKI   |   07.05.2006. u 17:29   |   opcije


samo sam htjeo reći koliki je paradoks"normalnog":) u ovom svjetu i njegovim mjerilima uživam biti nenormalan,lud i glup:)) sve to skupa mi je dalo mir i skinulo terete s leđa:)

Autor: 61616   |   07.05.2006. u 18:46   |   opcije


malograđanski konformizam bljak:-/

Autor: starchild   |   07.05.2006. u 23:23   |   opcije


ahoj, društvo*...jesmo li u filozofiju zapali...??:)) a da netko ispriča kakav vic...?? o malograđanskom konformizmu? o ludima, genijima, normalnima...ili kakogod..???:))

Autor: JANAKI   |   08.05.2006. u 20:37   |   opcije


mrzim viceve.

Autor: starchild   |   09.05.2006. u 12:59   |   opcije


jedna od mojih predrasuda:D (samo glupi ljudi vole viceve jer ne znaju sami smislit nešto smiješno:)) lol!

Autor: starchild   |   09.05.2006. u 13:00   |   opcije


eto, u nečem nismo iste, a ne bi ni valjalo da jesmo...:) ja baš volim viceve...:)) a volim ih i sama izmišljat...:))

Autor: JANAKI   |   09.05.2006. u 15:57   |   opcije


ti si odgovor!!!

Autor: 61616   |   11.05.2006. u 23:23   |   opcije


...ali ga ne vidiš:))

Autor: 61616   |   12.05.2006. u 22:56   |   opcije


da, ja sam odgovor i vidim ga i shvaćam mentalno...:) ali do njega treba i jedino se tako i može...doći iskustveno...:))

Autor: JANAKI   |   18.05.2006. u 20:51   |   opcije


iskustvo imaš...kada kažeš do njega treba doći...stavljaš prepreku sama sebi...TI SI:)

Autor: 61616   |   18.05.2006. u 23:52   |   opcije


iskustva nešto imam...pa katkad kažem: JA JESAM...:) i tada ostvarim sve što poželim...:)) ali, ima stanja, kad me spopadne depra, pa ne vjerujem ni u šta, a u sebe najmanje...:((

Autor: JANAKI   |   19.05.2006. u 22:41   |   opcije


hehe...niko nije cjepljen od tih stanja...bitno je znati da ta stanja nisu tvoja prirodna...gledaj ih kao prolazna i tako se prema njima odnosi... pa buš brzo skužila da su sve kraća:)))probaj...funkcionira:)

Autor: 61616   |   21.05.2006. u 15:01   |   opcije


znam da je prirodno stanje ljudskog bića mir i vedrina...:)) ali mentalne i emocionalne forme te često zakvače i ne popuštaju, dok se energetski ne istroše...:)

Autor: JANAKI   |   21.05.2006. u 21:36   |   opcije


one se troše u trenucima kada ih osvjestiš i prihvaćaš kao prolaznike i odlaze kada se za njih ne ljepiš:)sa ljutnjom ,tugom ili bijesom ih hraniš!

Autor: 61616   |   21.05.2006. u 22:41   |   opcije


jasno, ali ako si dugo vremena puštao da djeluju i oblikuju se, ne možeš ih se tek tako riješiti..:)) a svi smo to radili kad smo bili mlađi... nismo marili o čem mislimo i što osjećamo...:)

Autor: JANAKI   |   21.05.2006. u 23:14   |   opcije


puno je vremena prošlo "kada smo bili mlađi":))

Autor: 61616   |   21.05.2006. u 23:23   |   opcije


ma to mlađi il' stariji jako je relativno...postoji starost kronološka, fiziološka, emotivna, intelektualna i duhovna...tako, da godine ne govore ništa...jednom sretoh super staru duhovnu dušu od 19 godina...(??!!)...razmišljao je kao da ima 90...:)) zgodan primjer za ilustraciju navedenog...:)

Autor: JANAKI   |   22.05.2006. u 1:53   |   opcije


ajoajo kak ti i svega napraviš filozofiju...evo tebi pusa pa ti filozofiraj i dalje:)

Autor: 61616   |   22.05.2006. u 15:12   |   opcije


evo pusa i tebi...:) a ti si isto vel'ki filozof..:DD

Autor: JANAKI   |   22.05.2006. u 21:25   |   opcije


to sam i ja mislio dok tebe nisam počel čitati...sad se osjećam kao beba:))

Autor: 61616   |   22.05.2006. u 22:58   |   opcije


zašto kao beba??:)) misliš, ti si mali filozof, a ja veliki....??:)) hehehehe, da me samo vidiš kako znam bit' praktična...kad me uhvati moj bikovski element...odma' se na zemlju spustim...:))

Autor: JANAKI   |   22.05.2006. u 23:04   |   opcije


ah...kćerka mi je bik...dvije nećakinje i najbolji frend:)) sve mi je jasno:)

Autor: 61616   |   23.05.2006. u 0:09   |   opcije


hehe...vidiš da su ti bikovi i bikice predodređeni...:)) i onda, valjda poznaješ bikovsku narav...:) uz svu filozofiju, kad dođe do situacije "stani-pani" bik je odmah pragmatičan i praktičan....:)

Autor: JANAKI   |   23.05.2006. u 14:46   |   opcije


da...slažem se:)

Autor: 61616   |   23.05.2006. u 15:49   |   opcije


zato ih ta njihova praktičnost štopa u duhovnom razvoju:))

Autor: 61616   |   23.05.2006. u 15:50   |   opcije


ali sa druge strane lako uspostavljaju ravnotežu:)

Autor: 61616   |   23.05.2006. u 15:51   |   opcije


bikovima pripada tzv. grlena čakra ili ako hoćeš medicinski grleni pleksus...:)) pleksusi su značajni spletovi živaca, i jake energetske točke...:))

Autor: JANAKI   |   23.05.2006. u 21:01   |   opcije


većina bikova zato često obolijeva od angine ili upale glasnica... sa istog razloga većina bikova ima prekrasan glas i odlični su pjevači...Od Pavarotttija, Janet Jackson, do Maje Blagdan, a čak i Severina pripada tu...

Autor: JANAKI   |   23.05.2006. u 21:03   |   opcije


grlena čakra, međutim, predstavlja i unatarnji glas, tj. intuiciju, pa su bikovi izvanredno intuitivni...:)) i niti približno tupavi, kako ispočetka izgledaju..:))))

Autor: JANAKI   |   23.05.2006. u 21:07   |   opcije


oooooo...tupavi??? hehehe iskreno takve nisam upoznao:)...ali izrazito tvrdoglave,logične i razumne ponekad previše"pametne"...što im često smeta...i velike emotivce:)takve sam upoznao...

Autor: 61616   |   24.05.2006. u 0:21   |   opcije


opća je predrasuda da su bikovi veliki materijalisti, te da su pomalo ograničeni u svojoj tvrdoglavosti...i da vole tupiti...:))

Autor: JANAKI   |   24.05.2006. u 22:07   |   opcije


iskreno, davno sam prestao robovati predrasudama:)nisu matrijalisti ali vole "sigurnost":)

Autor: 61616   |   24.05.2006. u 22:47   |   opcije


za mene bikovi su ugodni, stabilni, lojalni, pragmatični, senzitivni i intuitivni...:)) samo, ako ih je previše oko mene, postane malo dosadno...previše zemaljskog elementa na okupu..:))

Autor: JANAKI   |   25.05.2006. u 21:38   |   opcije


da...treba se znati nositi s njima:))))

Autor: 61616   |   26.05.2006. u 0:06   |   opcije


budući da sam Bikec, nikad mi nije bilo teško nositi se sa dotičnima...:) samo, kad mi to dosadi, moj podznak u Blizančici me odnese u lepršavije društvo...:)

Autor: JANAKI   |   26.05.2006. u 21:03   |   opcije


hehehe...ja većinu vremena provodim u lepršavom društvu

Autor: 61616   |   26.05.2006. u 23:16   |   opcije


blizanca:))

Autor: 61616   |   26.05.2006. u 23:23   |   opcije


a meni prilaze lavovi, ovnovi, vodolije...u gomilamama, okružena sam njima...:)naiđu blizanci, po periodima, tu i tamo neka vaga, poneki rak, ali poseban...:) djevice su mi uvijek tu negdje u blizini, al' se uvijek oko nečeg pokeckamo...:))imam jednu jedinu ribicu u arsenalu, ali to je jedno ekstra stvorenje...a jarce i škorpione skoro uopće ne susrećem...:)

Autor: JANAKI   |   27.05.2006. u 2:50   |   opcije


u lepršavom društvu podznaka blizanca sam i ja puno vremena...:) samo, zanimljivo je, kako ti znakovi prilaze u valovima...najednom samo lavovi i ovnovi oko tebe...pa nešto učiš od njih...?? pa dođe navala vodenjaka...itd. ...:))i ja učim,učim, učim, vredna sam , nema šta...:))

Autor: JANAKI   |   27.05.2006. u 2:55   |   opcije


ma besplatno je...kaj te briga:))

Autor: 61616   |   27.05.2006. u 13:21   |   opcije


nije besplatno..a nije ni slučajno...:) na taj se način mnogo naučiš o vlastitoj naravi...ponekad, kroz drugog dobiješ odlično ogledalo svega što kod sebe ne želiš vidjeti....:)

Autor: JANAKI   |   27.05.2006. u 22:41   |   opcije


besplatno je...

Autor: 61616   |   28.05.2006. u 16:16   |   opcije


poneka je besplatno...priđe kao nagrada... i sve ide lako...:)) ponekad moraš uložiti trud da vidiš što trebaš naučiti...:))

Autor: JANAKI   |   28.05.2006. u 23:49   |   opcije


trud???...ah ja sam ljenčina...

Autor: 61616   |   29.05.2006. u 0:42   |   opcije


i ja znam ulijeniti se...ali, kad se nešto mora, mora se....:) ako nećeš sad, moraćeš poslije ili bilo kad, izgurati neku lekciju....:) bolje sad...:)

Autor: JANAKI   |   30.05.2006. u 1:32   |   opcije


lekcije su izmišljene...i sve je zakomplicirano....a život je jednostavan...to obično ljudi shvate pred smrt....a neki ni onda...

Autor: 61616   |   30.05.2006. u 15:05   |   opcije


da, ali da bi to shvatili moramo ići kroz lekcije, izmišljene ili kakve god...:) nešto moramo proživljavati, da bi se probudili...:)

Autor: JANAKI   |   31.05.2006. u 0:23   |   opcije


ako razmišljam o buđenju znači da sam budan:))

Autor: 61616   |   31.05.2006. u 0:28   |   opcije


postoji jedan apsurd...svaka stvar služi tome da bi bila dokinuta...:)) dakle, ako mislim, da postoji put, i da idem njime, to će trajati dok ne shvatim da spoznaja o nepostojanju puta ne dokine put...:)) ako mislim da sam budan, to sam oduvijek bio....))

Autor: JANAKI   |   31.05.2006. u 0:50   |   opcije


opet tuširanje hladnom vodom...i obavezno se s mljekom poslije namaži dok si vlažna još:))) jer voda je puna kamenca i klora pa isušuje kožu:))

Autor: 61616   |   31.05.2006. u 16:13   |   opcije


nemoj misliti da me život nije i previše često tuširao...hladnom vodom...nije baš ugodno...osobito kad si željan topline i radosti...

Autor: JANAKI   |   01.06.2006. u 0:16   |   opcije


tuširal bu te dok ne shvatiš da je voda voda...topla ili hladna...a život je život dobar ili loš...

Autor: 61616   |   01.06.2006. u 1:12   |   opcije


nije svejedno kakav je život..ili bolje rečeno..nije svejedno kako ga vidiš i doživljavaš... jer od stava je ovisno kako ćeš se osjećati...

Autor: JANAKI   |   14.06.2006. u 22:17   |   opcije


da...samo ti imaš pravo mjenjati svoje stavove...jer čvrsto držanje za neke stavove i principe vodi u propast i bol...činim drugima što želim da meni čine...bez obzira kaj nekad nekom grubo zvučim....vreme pokaže...

Autor: 61616   |   15.06.2006. u 15:12   |   opcije


teško je mijenjati stavove kad ti je preko 40 godina...mada godine katkad nisu prepreka već prednost... u svojoj 36-oj... potaknuta velikim šokovima i tragedijama, promijenila sam najviše svojih okorjelih viđenja života i svijeta...što nisam mogla dok sam bila mlađa...

Autor: JANAKI   |   15.06.2006. u 22:28   |   opcije


teško?...zakaj sve tako doživljavaš?...zakaj bol i gorčinu ljudi zadržavaju a ne otpuštaju? zašto se osjećaju kažnjenima?...iz neznanja...dobro si rekla negdje...

Autor: 61616   |   16.06.2006. u 0:59   |   opcije


mi se kažnjavamo sami.. za to nam nije potreban ni neki demon ni neki bog...to proističe iz savjesti...a ponekad je i za naše dobro... zapravo, sve na svijetu je za naše dobro, tu bi misao trebalo usvojiti...:) u tom je možda ključ mira i vedrine...

Autor: JANAKI   |   17.06.2006. u 0:37   |   opcije


sve služi samospoznaji...

Autor: 61616   |   18.06.2006. u 1:25   |   opcije


čeznem za ljubavlju, onom iz biblijske poslanice...koja te otvara maksimalno za svako razumijevanje... i uklanja sve granice - " ljubav je strpljiva, dobrostiva je ljubav..."

Autor: JANAKI   |   21.06.2006. u 1:00   |   opcije


imaš je...

Autor: 61616   |   07.07.2006. u 23:24   |   opcije


negdje duboko u sebi je osjećam, mada u mnogim životnim situacijama prevladaju nad njom drugi, manje dostatni oblici ljubavi...:)

Autor: JANAKI   |   08.07.2006. u 22:24   |   opcije


kada se jednom učvrstiš u njoj sve ostalo je u prolazu...

Autor: 61616   |   08.07.2006. u 23:47   |   opcije


tome stremim... ali ne ide ni brzo ni lako...:(( ima stepenica koje ne možeš preskočiti, nego ih moraš proživjeti, da bi mogao naprijed...:)

Autor: JANAKI   |   09.07.2006. u 21:04   |   opcije


u spoznaji nema dobra i zla...postoji samo neznanje i znanje...i ljubav normalno

Autor: 61616   |   14.07.2006. u 1:26   |   opcije


točno... - postoji samo neznanje i znanje...i ljubav - ali često prevladava neznanje, a time i ljubav ne može doći do izražaja...dok ne spoznamo više i bolje..:)

Autor: JANAKI   |   14.07.2006. u 21:23   |   opcije


polako...bude se ljudi zadnjih 40 godina ubrzano...još jedno jače čišćenje i doći će do promjene temeljnih vrednosti društva u cjelini:)

Autor: 61616   |   14.07.2006. u 23:16   |   opcije


tome se i ja nadam... vidim da se ljudi jako ubrzano bude... i to me veseli...:)a rađaju se i neka nova i neobična djeca, već daleko osviještena (indigo klinci itd.) sazrele duše...koje će voditi naprijed...

Autor: JANAKI   |   15.07.2006. u 21:31   |   opcije


e sad odgovor tj moje viđenje...ljubav prava spava u nama...srce otvaramo da bi je pustili van...izgleda kao ravnodušnost a nije...posjedovat je nemoguće ljubav...ali znati i osjetiti prisutnost iste je moguće:)))

Autor: 61616   |   19.07.2006. u 1:39   |   opcije


da...izgleda kao vječna zaljubljenost...:)...smješna je...

Autor: 61616   |   19.07.2006. u 1:40   |   opcije


ne znam...meni ljubav nikad nije bila smiješna...

Autor: JANAKI   |   21.07.2006. u 19:41   |   opcije


a niti ne podsjeća me na zaljubljenost, mada u njoj ima stanovitih elemenata, zbog kojih bi se ćovjek mogao zabuniti...i pomiješati je sa zaljubljenosti...:)

Autor: JANAKI   |   21.07.2006. u 19:41   |   opcije


e ako nije smješna onda nije ljubav...

Autor: 61616   |   22.07.2006. u 23:56   |   opcije


Dodaj komentar